czwartek, 8 września 2016

spacer po parku


Jak na osobę siedzącą (chwilowo) w domu, jestem niezwykle zajęta. Oprócz tego, że jak wiadomo nie da się siedzieć w domu i po prostu nic nie robić, znalazło mnie kilka dodatkowych zaangażowań poza domem. E, no nic szczególnego. Choćby ta wyprawa do parku, jeszcze letniego, zielonego, z ludźmi na kocykach w biustonoszach, z oranżadą na miejscu pod parasolami, z bosymi stópkami machającymi w wózkach.



Jak tu nie lubić brzóz? A ja się właśnie dowiedziałam, że moje ciało ich nie lubi. A także olch i leszczyn. Oraz że na podstawie pokrętnej logiki krzyżowych uwikłań nie mogę też jeść (kategorycznie!) orzechów i m.in. surowych jabłek, moreli, czereśni, śliwek... Oj, czemu ja zawsze tak słabo wypadam w testach?!



Więc sobie szłam po alejkach i nie po alejkach, myślałam o tym, o czym się samo chciało pomyśleć. Dzięki słońcu nawet udało mi się nawet oczy trochę zmrużyć na te ostatnie szczęścia, nieszczęścia.

5 komentarzy:

  1. Wiesz, że w Szwajcarii nie ma parków? Gdy jestem w Polsce, korzystam na umór, dużo spaceruję.

    Ostatnio mojej koleżance wyszło w testach, że prawie nic nie może jeść. Produkty mlecznie - nie, pieczywo - nie, pszeniczne rzeczy - nie (tego to się wgl. nie powinno jeść), jajka - nie, ryż nawet - nie.
    Porównując, Twoja sytuacja wcale nie jest taka zła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądząc po Twoich zdjęciach cała Szwajcaria to jeden wielki park i to jaki!

      Pewnie, że nie mam tak źle. Przyzwyczaję się. Znajdę sobie inne ulubieńce, bo orzechów szkoda :(

      Usuń
  2. Ostatnio przejechałam się nad Parkiem Śląskim i pomyślałam, że piękno ma różne oblicza :) szkoda, że w testach tak się objawiło. Kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zasadzie dopiero ostatnio doceniam piękno parków, nawet tych niewielkich, a Śląskiego nigdy nie widziałam, ale jestem jakoś przeraźliwie sentymentalna to pewnie bym się wzruszyła niezależnie od wszystkiego

      Usuń
    2. Kolejka nizinna nad parkiem daje niezwykłe poczucie spełnienia, świetna wyprawa!

      Usuń

Dziękuję!