wtorek, 20 kwietnia 2010

Terror Z

Cóż, nie wyszło to najlepiej. Dopadło mnie wielkie Z - zagubienie, zabieganie, zmęczenie, znużenie, zakłopotanie.
Po załatwieniu (znowu Z) spraw zapisanych w przebrzydłym organizerze, gdy niedyspozycje Tasi zostały zażegnane, ale lekcje odrobione, klapłam na niewygodnym krzesełku przed laptopem. Przeczytałam jak zwykle to, co czytam wieczorami. Na stole leżała sobie nowiutka Angora, od której zaczęłam akcję Humanista w ramach PPŻ. Udało mi się pochłonąć zaledwie kilka stron i to jedząc jednocześnie domowy bigosik tuż przed sygnałem, że muszę już wychodzić, aby zdążyć gdzieś dalej (znowu Z). Zagryzłam ostatnim kawałkiem chleba i w drogę - realizować kolejne zadania (wszechobecne Z).
Dzisiaj też pewnie nie poczytam tak, jak chciałam, leniwie, niespiesznie, pachnąc kremami i grzejąc stopy pod pajęczą kołderką.
Ale jeszcze się nie poddam terrorowi Z. Wymyślę sobie inną literkę. Jaką?

9 komentarzy:

  1. Sugeruję wielkie P, czyli kolokwialnie mówiąc "pieprzyć to".
    Świat i tak będzie szedł swoją drogą.

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja zwykle jadę na wielkim P, więc chciałam tym razem troszkę inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  3. A może "j"? Czyli "jakie to życie jednaj jest piękne"?
    Uszy do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem każdy jest tak obciążony, że już nie widzi sposobu wyjścia z zaklętego kręgu na różne literki.
    Wtedy warto znaleźć choćby 5 minut dziennie na zastanowienie się nad sobą. COŚ przyjdzie Ci wtedy do głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja czekam na swoje E: energia, entuzjazm, ekstaza. Może jednak E? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. J jest i zgadzam się z NiveJką, że J bywa piękne, jedwabiste i jasne, i jak nowe. E też warte uwagi, egzaltowane elity energii mogłyby pomóc przezwyciężać codzienny egzystencjalizm drugiej kategorii... Zrobię jak Iw mówi, usiądę, zastanowię się, wszak w tym alfabecie liter wiele. Albo może jak Mota radzi, pozwolę aby życie samo wylosowało właściwą obecnie literkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. A może literka M jak: "Może-Czasem-Sobie-Odpuszczę?" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszukaj pozytywnych cech na Z - zakochanie, zauroczenie, zapach, ziarno, zaczynać...:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A może jednak P, jak Przyjemności Przy Porannej, Parzonej kawce?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!