wtorek, 23 lutego 2016

wyjść z dziury


Jestem trochę zaczytana, trochę bardzo. Ale jak nie czytać, gdy się ma taką pomysłową zakładkę? Dostałam i bardzo sobie chwalę! Szybka myszka. Przeskakuje sprawnie z kartki na kartkę, z książki na książkę. Dogonić trudno.
Czas coś trudny, wymagający najgłębszych pokładów cierpliwości do ludzi, pokory względem życia, tolerancji niezdrowia i próby zachowania pogody ducha. Nie dla pozorów, dla siebie. To ważne, żeby jednak nie upadać.

"A gdy upadniesz - nie bój się. Będę przy tobie.
Podłoga"

6 komentarzy:

  1. Puenta obłędna. Biorę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja też usłyszałam i wzięłam!

      Usuń
  2. Świetna jest :) a czas jak to czas, zmienia się, więc życzę Ci tylko tych wspaniachłych chwil...

    OdpowiedzUsuń
  3. Idę dziś wykorzystać słońce, raczyło zaświecić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!